29 June 2011

Unit Trust ( TUNAI )

Assalamualaikum pembaca, pelabur dan UTC,

Unit Trust ini merupakan satu pelaburan bagi seseorang pelabur yang berkeinginan untuk mengaut keuntungan yang lumayan dalam jangka masa yang panjang. 
Ok, dengan lebih jelas dan ringkas,

Pelaburan ini boleh dijalankan dengan 2 kaedah :

  1. Tunai ( Wang simpanan pelabur itu sendiri )
  2. EPF/ KWSP ( Ditolak mengikut umur pelabur masing-masing)

Untuk entri ini, saya akan menfokuskan mengenai penerangan TUNAI sahaja.
 
Jika anda memilih secara Tunai iaitu wang simpanan anda sendiri, anda dikehendaki melabur minimumnya RM1000 sahaja. Bagaimana caranya??

 Caranya :

  1. Hubungi saya di talian 010-7602848
  2. Saya akan menerangkan dengan lebih lanjut mengenai UNIT TRUST ini.
  3. Saya akan membantu anda mengisi borang 
  4. Anda yang membuat keputusan untuk melabur berapa yang dirasakan mampu.
  5. Seterusnya, duit tersebut anda hanya perlu bawa ke PUBLIC BANK beserta dengan borang yang telah lengkap saya isikan.
  6. Anda akan menerima resit.
  7. Anda hanya perlu tunggu 2-3 tahun.
  8. Anda akan nampak pembiakan duit anda sendiri.
  9. Saya akan sentiasa pemberitahu perkembangan duit anda itu.
Mudah kan?? 
Cepat hubungi saya.


3 comments:

Unknown said...

Salam..sis, 1k tu byr sekali je or kena byr every month?

Unknown said...

Salam..sis, 1k tu byr sekali je or kena byr every month?

Unknown said...

Salam...saya dah lama melabur dalam unit ni. Kesimpulannya saya susah memahami perolehan dividen setiap 6 bulan penagihannya.saya mula masuk unit ni dari tahun 2010 hingga kini.masih tidak tahu perolehan yang saya perolehi...surat sampai di alamat kampung.kini saya telah menetap di tempat lain...mana kala agen sebelum ni tifak dapat di kesan..macam mana saya nak mengetahui lebih detail mengenainya.saya masuk bermodalkan 2800rm melalui kwsp.ac 2.tolong explain tentang hal ni